Godkväll!

Sitter här och mår illa (gör alltid det på kvällarna, har alltid gjort, och kommer alltid göra "/)
Har precis tagit bort sminket och använd aloe vera serien of course ;) Håller just nu på att uppdatera min profil på adidas running. Den hemisn har gett mig otroligt mycket motivation att att konditionsträna. Väl värt att besöka.

I morgon blir det ett inlägg om att gå från ljust till mörkt hår. Skrev för ett litet tag sedan om hur man går från brunett till blondin. Och nu tänkte jag alltså skriva om hur man gör för att gör adet omvända, för det är inte helt lätt!

Nu ska jag sova. Sömn är viktigt det vet ni va?! :D
God natt god natt!







Kommentarer
Postat av: MARIA

Sov gott :)

2009-08-03 @ 02:36:52
URL: http://mariadaos.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback