Höstens mål

Nu när hösten närmar sig och skolan och arbetet börjar som vanligt så är det lätt att stressa sönder vilket resulterar i att man inte hinner med någonting av det man planerat. En bra start att må bättre denna tid på året är att göra en öersikt över hösten.



Här kommer min höstöversikt

Karriär:
1. Satsa så mycket tid på studerna som behövs. Oavsett om det innebär hela dagar med plugg
2. Plugga körkortsteori ta körkortslektioner och övningskör hemma. Målet är att ha körkort innan årets slut
3. Fortsätt blogga några gånger i veckan

Mig själv:
1. Ta tid att vara själv och stressa ner
2. Träna minst en gång i veckan

Jag och pojkvän:
1. Få kvalitetstid tillsammans där vi gör någonting meningsfullt istället för att tex slötitta på tv
2. Acceptera att man inte alltid har tid till varandra och att man har egna intressen
3. Fira vår tvåårsdag i september genom att åka iväg på en weekend
4. Gör så att kärleken och gnista för varandra håller sig lika stark

Jag och vänner:
1. Umgås med folk som jag tycker om - dissa energitjuvar
2. Gå på roliga fester oc på krogen tillsammans med mina vämmer
3. Hitta på roliga saker att göra tillsammans

Ett tips för att ha möjligheten att stressa mindre nu under hösten är att köpa en stor kaleneder där allt får plats och planera sin tid! Allt från träning till aktiviteter med vännerna till tid med en själv. Gör det tille n vana att sitta på
söndagskvällen och ha en mysig stud då man planerar veckan man har framför sig. Så blir allt mycket lättare.




Vad är era mål nu under hösten?



Kommentarer
Postat av: Patricia

visst får du det! :D

2009-08-26 @ 19:40:03
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Ida

Klicka hem gratis sminkprover från Dazzle Dusts från Barry M. Länken finner du på min blogg:)

2009-08-26 @ 19:55:51
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Patricia

ja :)

2009-08-26 @ 20:00:28
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Har ungefär samma mål som du! :)

2009-08-26 @ 22:12:09
URL: http://carolinenorling.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback