Nytt i bloggen

För ett litet tag sen tillbaka började jag känna att min blogg, som ska vara en skönhets och hälsoblogg, började likna mer och mer en vanlig blogg. Visst har jag ingenting emot att ara personlig (sålänge det är på mina villkor) men det är inte mig jag vill lägga fokus på i den här bloggen - utan fokus ska ligga på skönhet och hälsa.

Så nu har jag gjort lite uppdateringar i bloggen. Jag har tagit bort tre kategorier:
mode - jag är intresserad av mode men min blogg är ingen modeblogg så därför tog jag bort den kategorin
gossip och news - min blogg är ingen kändisskvallerblogg. Jag tycker det är roligt att läsa om kändisar och händer det något speciellt i kändisvärlden så nämner jag förstås det inte bloggen ändå (men de inläggen hamnar i kategorin allmänt eller personligt)
Shopping- tog bort den helt enkelt för att jag tror inte mina läsare är intresserade av vad jag köpt för nåt. Många kända bloggare har fått shoppingvansinne pga att de måste visa vad de shoppat på bloggen - och sån vill jag aldrig bli. Så därför försvann den kategorin också!

tre kategorier borta och inga kategorier som ersätter dom.












Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback