Oriflame leverans steg för steg

Här visar jag hur jag gör steg-för-steg från att jag fått min beställning från Oriflame till att jag ger kunderna de produkter dom beställt.



Steg 1

Jag börjar med att skriva ett kvitto i ett vanligt worddokument. Där står det vad man beställt, pris, hur betalningen går till samt eventuella restprodukter.

Steg 2

Jag hämtar ut paketet från affären och tar ut alla produkter.

Steg 3

Med hjälp av beställningslistan som tillkommer i paketet kontrollerar jag att alla produkter är med

steg 4

Jag fördelar alla produkter i olika högar med hjälp av kvittot som jag skrivit ut. Alla produkter lägger jag i påsar med Oriflames tryck på tillsammans med kvittot.

Steg 5

Slutligen så lägger jag alla påsar i kartongen igen till kunderna fått sina podukter.
Klart!

Är du intresserad av att bli säljkonsulent eller kund på Oriflame? Kontakta mig genom att skriva en kommentar eller mejla [email protected]



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag vill gärna börja sälja! Kanske kan få din msn så kan vi prata där, har några frågor hihi:p

2009-10-19 @ 16:20:14
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback