Oriflames välkomstpaket

Kan berätta att jag nu gjort mina första två beställningar och sålt för mer än 1000 kronor vilket gjort att jag fått två stycken välkomstpaket medde mest populära produkterna i Oriflames sortiment!



Paket 1 (t v) innehåller en doftande hudlotion, en dagcreme, en ögoncreme, en all round creme (typ vaseline) och en rengöringscreme för ansiktet. Detta paket har ett värde av 850 kronor

Paket 2 (t h) innehåller en dagcreme, ett lipgloss, en creme som läker och tar bort död hud och sprickor på fötter och hälar, en rouge med kulor och en energikapselscreme som fungerar så att man tar en kapsel och tar bort "locket". I kapseln finns creme som man smörjer ansiktet med under dagcremen och på så sätt får man extra näring och lyster i hyn. Allt detta är värt 1140 kronor.

I nästa period ska jag beställa det tredje(och sista) välkomstpaketet

Detta välkomstpaket innehåller: ett kompakt puder, ögonskugga i 4 olika färger, handcreme, volymgivande mascara samt ytterliggare två dagcremer. Allt detta till ett värde av 1300 kronor.

Klicka på bilderna för att få dom större

Jag har ju sålt Oriflames produkter under två perioder och tycker att det är oerhört roligt och definitivt någonting jag kommer fortsätta med länge - man får prova på smink och hudvård till ett rabaterat pris, man får gratisprodukter och man tjänar pengar kan det bli bättre?!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback