Update 5: aloe vera serie fyra veckors användning



Nu har jag använt aloe vera serien i fyra veckor och detta är därmed den sista uppdateringen om serien.

Aloe vera hade en gynnsam effekt på mig. Rodnader och torrhet finns fortfarande - men inte i samma stora utsträckning som innan jag började med serien.

Ha i åtanke att det kan ta upp till sex månader innan en hudvårdsprodukt hjälper så min förändring har gått förhållandevis snabbt!

Jag har hört en del om aloe vera och att det ska vara mycket bra - en "mirakelingridiens". Men det var lite överskattat. Aloe vera fungerar bra, till och med mycket bra, men problemen försvinner inte från en dag till en annan på det sätt som jag hade förväntat mig.

Aloe vera passar för alla hudtyper och verkar lugnande - perfekt för torr och känslig hy!

Denna aloe vera serie från Oriflame är mycket prisvärd (hör av er till mig om ni är intresserade av att köpa) och jag kan tipsa alla om att använda den. Men man bör vara beredd på att det tar sin tid innan man ser större skillander i sin hy. Förändringen sker inte på en dag (eller ens en vecka) men en positiv förändring sker helt klart (i alla fall om man har torr hy)!


OBS! Inlägget innehåller reklam. Bara för att en produkt fått ett bra/dåligt omdöme betyder det inte att produkten ska upplevas detsamma när Du använder den!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar använda vanlig aloe vera alltså inte någon hudvårdsgrej utan bara aloe vera, funkar jättebra! Har också upptäckt att det verkar mot myggbet och gör så att sår läcker bättre ;)

2009-08-14 @ 18:50:20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback