Update 4: Aloe vera serie tre veckors användning


OBS: här redogör jag i huvudsak på aloe verans verkan och inte på produkten i sig.

Efter tre veckors användning av aloe vera serien känns hyn bättre. Inga stora mirakel har skett men jag känner mindre rodnander famförallt efter att jag tvättat ansiktet och efter en varm dusch (innan aloe veran stramade hyn och ansiktet var alldeles rödflammig). Dock stramar ansiktet efter tvättning lika mycket som innan.
Men man ska ha i åtanke att det kan ta månader innanen ansiktsserie ger fullständigt resultat!

Endast en vecka kvar av produkttestet nu!


De föregående uppdateringarna hittar du i kategorin "Beautyboxen testar"





Kommentarer
Postat av: Evelina.

Okej, har lagt till dig nu :)

2009-08-02 @ 22:12:33
URL: http://elftefebruari.blogg.se/
Postat av: JULIA'S D60

sv: Tack, och visst, men tror redan vi har varann där? :) ♥ Säg till när du lagt till mig kram! ♥

2009-08-02 @ 23:20:03
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: Nett

Hej hopp!! Kul att träffa på en ny "oriflamma" tips direkt vet jag inte, jag brukar själbv inte ha så mångfa visningar, säljer mest från katalogen.. men jag började smått med folk jag känner och sedan är det nog viktigt att du visar de produkter du känner till samt att du inte visar för många. Din gruppchef / regionschef har säkert jättemånga tips till dig =)

2009-08-02 @ 23:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/nett





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback