Dagens sminkpartyoutfit


Svart tröja med rosett fram och mörka stuprörsjeans

Har precis varvat ner lite efter en hektiskt dag. Har haft sminkparty nu under kvällen vilket gick bra, därför av min färglösa outfit - har nämligen fått tipset om att man ska ha enfärgad tröjor eftersom kundena kanske hellre fokuserar på det man har på sig än på det man säger. Är det sant elelr inte vet jag inte, men ajg vill göra vad jag kan för att få folk intresserade :)

Men det var roligt, det var med mamma och hennes vänner och jag passade på att lägga en make-updemo på henne samtidigt som jag berättade steg för steg vad jag gjorde.

Men denna dagen har varit rolig, nu ska jag ta och plugga lite. Är tre veckor kvar till jullovet och tills dess blir det bara en massa plugg, plugg och åter plugg!! Men snart är jag äntligen fri så jag får väl stå ut det sista =D


Vad har ni gjort idag?


Vill du beställa oriflameprodukter av mig? eller vill du börja sälja oriflames produkter själv? Vill du bläddra i den aktuella periodens katalog? Vill du veta mer om vad det innebär att arbeta med Oriflame? Hör av dig på mejl([email protected]) eller lämna en kommentar så kommer jag hjälpa dig uppfylla dina önskemål så gott jag kan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Mycket finare om du går i svarta strumpor istället!

Svar: Eller har ett par heltäckande skor ;) puss på dig

2012-07-28 @ 14:04:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback