Ett kanske livsviktigt tips

när du råkat ut för någon olycka och räddningstjänsten behöver få tag på dina anhöriga finns ett tips som kan vara helt ovärderligt: Skriv ICE i början av dina närmaste anhöriga som tex förälder, partner, vän. På så sätt vet räddningstjänsten vem de ska ringa och informera om tillståndet.

Ice betyder "in case of emergency" och de flesta räddningsmän i de flesta länder i världen förstår innebörden av "ICE".


Kika in på bloggen senare ikväll. För då kommer jag introducera en ny grej här på bloggen. Missa inte det!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej :) skulle du vilja rösta på min blogg i en veckans blogg tävling! skulle bli hemskt glad och du får även en bildlänkning om du röstar på mig,, läs mitt senaste inlägg i så fall! kram!

2009-07-08 @ 17:27:43
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: zarah

okej :)

2009-07-08 @ 19:49:14
URL: http://zlundin.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback