Inte mkt uppdateringar idag

Jag är ganska dålig på att uppdatera. Kan inte skriva grundliga inlägg om skönhet varje dag då inläggen tar minst en halvtimma att göra. Dessutom har jag på sistone arbetar från morgon till kväll och däför har tiden helt enkelt inte funnits. Hoppas ni har överseende med detta.

Måste tyvärr göra er besvikna genom att säga att jag kommer vara borta nästa vecka (åker på söndag) och kommer inte ha möjlighet att blogga därifrån. Men ni kikar väl in ibland ändå, så ni inte missar nåt?

Men efter den (välförtjänade) semestern kommer det ramla in små innehållsrika inlägg titt som tätt så håll utkik! Och dessutom kommer jag annordna fler tävlingar där man kan vinna bland annat goodiebag och skönhetsklassiger!


Ha det så bra tills vi ses nästa gång!



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback