Nu är jag hemma igen!

Halloj kära läsare!
har ni saknat mig ;)?

Själv har jag kommit hem från min semester i Bohuslän och kommer nu kunna fokusera på bloggen återigen! bra va?! :D

Min semester var en perfekt mix mellan festande och slappa hemmakvällar. Dock kunde vädret varit lite bättre... Men inte sörja över det nu.



Hård ost, mögelost, vitlöksost, brieost x2, philadelphiaost, vindruvor, fanta och kex

Hade ost och kexbricka en kväll. Det kan knappt bli mysigare än så!


Aftonbladet och Sofies mode


Har en del bilder till på kamrean. Men som ni vet vid det här laget är usb-kabeln till kameran borta och jag är alldeles för lat(och snål) för att köpa en ny. Jag ber om ursäkt!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback