Tjolahopp

Hade nyss en "pyssla-om-mig-själv" morgon med fruktsallad och färskpressad juise till frukost. Efter det hade jag en lång avsvalkande dusch. Sedan rengjorde jag ansiktet med Biotherms Aquasourse rengöringskräm (som förövrigt gör underverk för ens hy) och nu sitter jag med en peelingmask i ansiktet. Nice :D

Vid tvåtiden ska jag åka till mormor och morfar. Då det inte finns tillgång till varken dator eller internet där kommer jag inte kunna blogga förän eventuellt söndagkväll eller på måndag. Men ni kommer väl kika in på bloggen igen senast på söndag, ellerhur? ;)

Kommentarer
Postat av: losan

Trevlig blogg du har! :)

Vad ska du hitta på idag?

2009-07-05 @ 13:54:23
URL: http://losan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback