Update 3: Aloe vera serie två veckors användning



Nu har jag testat en aloe vera serie i två veckor

Reslutat: jag känner att aloe vera hjälper mot min torra hy. Make-upen sätter sig inte som en "mask" oanpå ansiktet lika mycket som den gjorde innan användningen. Hyn är fortfarande röd, torr och fnasig när jag kommit ut ur en varm och ångande dusch, men inte lika mycket som den var innan påbörjad användning av aloe vera serien.
Hittills är jag helt klart nöjd med produkterna.

Vill du läsa de andra uppdateringarna om aloe vera serien?



Kommentarer
Postat av: Emelie - Fotograf.

Sv: Okej va bra, jo jag har lagt till dig nu med :)



Kramis

2009-07-26 @ 16:51:32
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback