Jag - en datanörd!?

Hittade världens smartaste blogg igår där html-koder och allt står! Den är erkligen räddaren i nöden för mig!


  (klicka på bilden för att komma till sidan!)


Så nu har jag suttit i timmar och pysslat med bloggens utseende. Ändrat utseendet på bland annat menyn, kommentarsfältet och rubriken. Dessutom har jag lagt in "dagens skönhetstips" som jag uppdaterar varje dag, roligt va!  Hoppas ni tycker att jag lyckades bra, det tycker i alla fall ja' (rim).

Hade tänkt ta itu med bakgrunden och headern i morgon om jag lyckas. Önska mig lycka till!


Jag, en datanörd!?

Kommentarer
Postat av: Cella

e det svårt med htlm koder ? hur lärde du dig det ? :P

2009-06-09 @ 22:14:12
URL: http://noyouno.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback