Lite spontanshopping är aldrig fel!



I morse när jag stod i busshållplatsen i väntan på att bussen skulle ta mig till skolan märkte jag till min fasa att jag hade glömt headsetet till mobilen hemma! Jag hatar att åka buss utan musik (hata är ett starkt ord men passar in i meningen). Eftersom jag var desperat i att ha n[gonting att g;ra s[ köpte jag "veckans nu" i pressbyrån. Sedan spontanköpte jag lösnaglar och mascara från KICKS i samma vända. Lösnaglar (depend french design) 110 kronor, Mascara (Nivea volume nanodefinition) 120 kronor.

Hade tänkt ha lösnaglarna på skolavslutningen på torsdag. Kommer upp en guide om hur man ska göra i morgon. Det låter väl som en bra ide!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Good luck med din nya blogg! ^^



Sv: HAHA OMFG jag visste inte att det fanns ett namn för partille tjejer, usch usch va fan har hänt med dagens mode XD

2009-06-09 @ 20:26:27
URL: http://lindafick.styleblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback