Testar Nivea Volume Nanodefinition mascara



Pris och inköpsställe: 120 kronor på Kicks
Utseende: Söt rosa färg på flaskan. Ingen speciell form flaskan. Sticker inte ut från mängden. Tjock applikationsborste
Finns i färgerna: svart och brun
Detta säger reklamen: Den nya mascaran VOLUME NANODEFINITION ökar ögonfransarnas volym med 300 % med nanometrisk precision. Nanoprecisionsborsten har en unik, tvärvinklad form som ger fransarna 300 % mer volym och separerar stråna perfekt med nanometrisk precision.

Resultatet: Glamorös volym utan klumpar eller fransar som klibbar ihop. Källa
Mitt resultat:
 

Man behövde inte fylla på mascaraborsten så många gånger pga att det kom mycket färg från början. Jag har väldigt svårt för att få långa och fylliga ögonfranskar pga att de är så himla korta. Men denhär blev jag riktigt imponerad över! Dock behövde jag borsta på lite för länge och fransarna blev inte så tjocka som jag ville för att jag skulle vilja köpa mascaran igen. Men är man bara ute efter långa ögonfransar som ger en fyllig svart färg så är denna mascaran helt perfekt!

Sammanfattning: En helt godkänd mascara som rekomenderas för personer som är ute efter att bara få volym och färg. Dock tar den lite lång tid att applicera och dessutom ger den ingen tjocklek.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback