Bland vampyrer och varulvar

Hej!
Har precis kommit hem efter att ha sett New Moon på bio, OMG! Århundradets finaste kärlekshistoria, jag älskar verkligen de berättelserna, de är helt underbara. Små fjortistjejer satt och skrek när Jacob och Edward visades i rutan och jag och mitt sällskap hängde på, precis som resten av publiken - gamla som unga. Så vackra människor, så vackra miljöer, man blir ju helt salig och fullkomligt pirrig i kroppen. Men den är helt underbar och längtar efter de resterande delarna som jag antar är precis lika underbara.



En underbar dag med ett underbart sällskap. Satt på ett fik som var otroligt vackert inrett där vi åt creps. Otroligt lyckad dag!


Vi ses!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback