En liten nyhet i garderoben

Hej!
Vi som bloggar med många bilder borde egentlige ha två kameror, en vanlig och en backupkamera ifall batteriet tar slut. För när jag skulle ta kort till bloggen märkte jag att battererna var helslut, så då tog jag till en nödsituation - nämligen mobilen. Jag ursäktar därför för den dåliga kvaliten men det är bara tillfälligt!


Jaja, nu till vad inlägget egentligen skulle handla om
en liten grej fick följa med mig hem idag:


Röd och svartrandig tröja från Gina tricot. Med slarvigt uppvikta ärmar och stuprörsjeans tror jag datt man blir skitsnygg!

Jag älskar gina tricots kläder, men jag tycker det är så synd att alla kper likadana kläder därifrån. Som tröjan ovan, har jag sett hur många som helst ha på sig i vitt och marinblått. Och då blir det inget unikt utav det hela utan alla ser ut som copycats hela bunten.
Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Angelica - En annorlunda ung mamma.

även om jag inte håller med d ig fullt ut så tycker jag att du gjorde ett vvettigt inlägg och jag tackar flr din kommentar. för oavsett vad man tycker så är det viktigt att man pratar om sådant här, och visst är det tur att alla tycker olika? annars kanske abort hade vart flrbjudet och det hade varit fruktansvärt fel!

2009-11-16 @ 14:56:51
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Olivia. :D

Ja, du ahr rätt.

Men om man tar bort alla copycats och bara tittar på tröjan är den fin. Det är nog därför många köper, också.

2009-11-16 @ 19:19:08
URL: http://limehime.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback