En rengöring som jag älskar!


Optimals Cleansing Milk från Oriflame är en produkt som jag diggar skarpt just nu. Rengöringsmjölk är perfekt att använda om man har torr eller känslig hy då den skonsamt tar bort all make-up och orenheter som finns på huden. Jag har testat många olika sorters rengöringsmjölk under mina år, framförallt på grund av att jag har torr hy, och denna är den bästa jag använt. Huden blir helt len efteråt och alla orenheter är lätta att få bort. Den har dessutom en mild doft vilket är ett extra plus.



Jag vill ogärna tipsa om Oriflames produter i mn blogg på grund av att det kan upplevas som att jag ger smygreklam men så är inte fallet. Jag tipsar endast om produkter jag tycker om, oavsett vart de är köpta!

Vill du beställa oriflameprodukter av mig? eller vill du börja sälja oriflames produkter själv? Vill du bläddra i den aktuella periodens katalog? Vill du veta mer om vad det innebär att arbeta med Oriflame? Hör av dig på mejl([email protected]) eller lämna en kommentar så kommer jag hjälpa dig uppfylla dina önskemål så gott jag kan.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback