Ge make-up på Vero moda - en rolig erfarenhet!

Ni som har huvudet på skaft kommer ihåg att jag skrev för ett tag sen att jag skulle på ett möte för att introduceras till en grej jag skulle göra på Vero moda.

Jag tillsammans med två andra från min Oriflamegrupp var inne på Vero moda och lade en gratis make-up på frivilliga som gick förbi affären, dels i syfte att ge besökarna personlig rådgicning och allmänna tips men framförallt för att göra Oriflame mer känt och för att tipsa om Oriflames höstnyheter. På de som redan hade make-up la jag endast lite puder, ögonskugga och läppfärg, men vissa kom helt osminkade och man fick då sminka dom från grunden. Hela upplevelsen var jätterolig och det var en bra erfarenhet att lära sig att nätverka och småprata på ett bra sätt för att göra de intresserade och ge dom nya kunskaper om skönhet och Oriflames företag. Någonting jag gladerligen skulle kunna göra igen. Enda nackdelen var att jag fick lite ont i fötterna efter några timmar men det är sånt man får ta ;)


En bild som togs under kvällen och där jag står längst bak i bild.

Jag glömde själv kameran tyvärr men ska få bilder mejlade till mig, lägger självklart upp dom på bloggen när jag fått dom :)


Produkterna ovan är höstnyheterna och det var de produkterna vi fokuserade mest på - sedan hade vi självklart foundations, rouger, puder och annat som behövs. Produkten till vänster är en läppalett med tre läckra läppfärger (en röd, en rosa och en kopparfärgad) samt ett genomskinligt gloss.Produkten till höger är en ögonskuggspalett med höstens hetaste färger.


Vill du beställa oriflameprodukter av mig? eller vill du börja sälja oriflames produkter själv? Vill du bläddra i den aktuella periodens katalog? Vill du veta mer om vad det innebär att arbeta med Oriflame? Hör av dig på mejl([email protected]) eller lämna en kommentar så kommer jag hjälpa dig uppfylla dina önskemål så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! Du vann nagel-kitet i tävlingen på Kläder.nu. Maila mig ([email protected]) din adress så kommer vinsten med posten inom kort! =)

2009-11-02 @ 19:44:12
URL: http://www.klader.nu/blogg





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback