Godmorgon!

Hej!
Tog en riktigt lång sovmorgon idag, vaknade nuss! Men gud vad skönt att äntligen hinna sova ut litegrann!

På måndag fyller min blogg ett halvår, det är ju faktiskt rätt stort! Den började som en vanlig skönhets och hälsoblogg nästan helt utan några inlägg om mitt liv överhuvudtaget, sedan började den så smått bli lite mer personlig och då blev det istället en blogg med fokus på skönhet. Men idag är det en blogg där riktlinjerna är skönhet, mode, inredning, vardagslyx, och det känns helrätt för mig att ha det så! Och jag hoppas ni också tycker det :)


Men jag funderar på om jag ska anordna nån slags tävling där man kan vinna en länkning till sin blogg, just för att "fira" bloggens jubileum. Tävlingen kommer i så fall börja ikväll eller i morgon och avslutas någongång i slutet av nästa vecka. Vad tycker ni? Jag får fortsätta spåna lite och så kommer ett inlägg om mer info om tävlingen upp senare :)



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback