Hårmakeover på G



God morgon!
Har varit dåligt bloggande nu i några dagar, men det finns en anledning till det, jag lovar! Hoppas det är okej :)
I torsdags klippte jag mig. Det blev en jäkla bit som klipptes av - men det var slitet så det behövdes. Blekte mitt hår för tre år sedan och håret är fortfarande slitet sen den tiden , så det är det man är tvungen att klippa bort. Men men, jag visste att jag inte sulle bli speciellt nöjd och det växer ju ut snart igen.

Och nu sitter jag här framför datorn i en gammal schleten tröja från högstadiet och ett par utslitna tights och låter färgen i håret värka klart. Började nämligen dagen med att färga håret. Har valt en nyans mörkare än vad jag brukar ha, jag kände mig lite extra vågad sådär. Så jag hoppas det blir bra.


Idag ska jag till stan och sen ska jag kanske på bio på kvällen.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: delinda

du kan maila din adress till [email protected], så postar jag det =)

2009-11-21 @ 12:25:42
URL: http://www.delinda.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback