Hattutprovning och en (för) lång powernap

Hallå!
Det har pirrat i min mage hela dagen, idag har vi nämlingen provat ut och beställt studenthattar :D Och jag är så glad, nu är det verkligen inte långt kvar. Och klasstiden fylls med information om studentflak osv och nu, äntligen, har jag verkligen förstått att det inte är långt kvar till jag slipper denna jobbiga, stressfyllda (och stundtals, faktiskt ganska tråkiga) skola!

Men nu till nåt helt annat, efter att jag kommit hem klockan två var jag (av någon anledning) helt utpumpad och hade en dundrande huvudvärk så jag tänkte att jag skulle lägga mig en liten stund men så vankade jag... nu, och märkte att jag sovit i närmare två timmar.

Så för att "bota" min seghet tänkte jag dricka ett glas vatten med is (för att pigga upp insidan), spraya lite svalkande ansiktsmist(för att pigga upp utsidan) samt ta en värktablett(för att bota min dundrande huvudvärk). Och sen är jag fit for fight again :)





Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback