Hektisk helg

Mitt liv är lite som en ketchupflaska, först händer ingenting, sen händer ingening, sen händer ingenting och sen kommer allt på en gång. Men jag trivs rätt bra över det och klagar inte det minsta :)

Denna höst har varit väldigt vit för mig utan speciellt många droppar alkohol. Dels på grund av tidsbrist och att jag inte har haft lust att parta. Men nu framöver händer det grejer som gör att bloggen blir lidanden (det är därför jag förvarnar nu).

Ikväll blir det utgång och sen hemfärg
Lördag blir det myskrök
söndag blir det bio
och nästa fredag är liksom denna en planerad utgång.

Så nu vet ni vart jag tagit vägen om ni saknar mig :D


vi ses!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback