Julkänslan är på topp!



Tack vare min kära svärmor som gett mig ljusen ovan så har det spridits lite extra julkänsla över mig idag. Båda ljusen doftar nämligen jul, varav det till höger doftar massor av kardemumma och pepparkakor - så mycket att man går runt och är sugen på pepparkakor jämt och ständigt. Den röda doften har jag svårt att sätta ord på, men den doftar också jul. (ljusen kommerr från partylite)
Det jag älskar med julen mest är egentligen alla goda dofter - saffran, apelsin, nektar, pepparkakor, risgrynsgröt...
Vilken är eran favoritdoft under julen?




Kommentarer
Postat av: emma

du då är vi två! julafton är saknad som tusan :D

din blogg var intressan :) följa varann? kram

2009-11-17 @ 21:49:16
URL: http://eemmagoode.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback