November

Godmorgon!
har precis vaknat, tog en extra lång sovmorgon idag ;)

Idag är det en ny månad med nya möjligheter. Nu har hösten kommit in på riktigt och sakta men säkert övergår den till vinter. Under november fyllls butikerna med julprylar och julkänslan flyttar in i huset. Men november innebär också fler inlämningar, prov och redovisningar att göra i skolan eftersom terminen är påväg mot sitt slut. Det betyder också kyla och mörker, men vad gör väl det?! Innan man hinner blinka står jullovet (eller semestern) runt hörnet med pepparkaksbak, snö och julsånger fyller upp tiden så det gäller att stå ut nu det sista!

Nu under november har jag inga särskilda mål som ska bli uppfyllda då jag vet att majoriteten av min tid kommer gå åt till skolan, men jag har i alla fall tänkt på följande:
PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA men unna mig någon vilodag i veckan

Träffa pojkvän och kompisar så ofta det går

Gå promenader då och då för att få motion, frisk luft och möjlighet till att rensa tankarna

Ha åtminstonde en vining, öppet hus eller liknande med Oriflame och satsa på direktförsäljning

Unna mig vardagslyx så som att läsa en god bok, titta på nåt roligt tvprogram, blogga.. för att orka med en annars proppfull vardag.


 Nu har hösten satt fart på riktigt
 och vintern står runt hörnet

 Vad är era mål och riktlinjer som ni ska sträva efter i novembermånad?


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback