Söndagens osminkade och anspråkslösa outfit



I samband med en mysig kvällspromenad med min älskling så invigdes mössan för första gången under denna hösten.
Förutom mössan har jag en stickad lång benvit kofta, grå tunika med knappar samt ett par mörka jeansleggins.
Det blev för övrigt ett naket ansikte helt utan smink, dagen till ära.

Ni har kanske märkt att jag i stort sett lever i jeansleggins och tights just nu - men det är så oemotståndligt mysigt och ser finare ut än ett par mysbyxor så jag står nästan inte ut med nåt annat på benen nuförtiden! :)


Ha en fin söndagkväll, mina kära läsare =)



Kommentarer
Postat av: patricia

kul för dig då

2009-11-01 @ 21:11:36
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback