Vilken jäktig dag!

Jag har pluggat till mitt psykologiarbete exakt hela dagen sen jag kom hem från skolan och är äntligen klar! Det ska vara inlämnat i morgon och det är inte alls likt mig att vara så ute i sista stund och jag har haft en riktig skräckupplevelse idag(kommer inte på ett annat ord som passar bättre in när man håller på att stressplugga).

Nu har jag huvudet fullt med freud, projektion, försvarsmekanismer, ångestsymptom, psykoanalytiskt perspektiv, kognitiv, barndomstrauman, panikångest och en hel massa annat som har med ångest och psykologi att göra. Men nu är jag som sagt äntligen klar så det är dags att släppa alla dom begreppen nu!

Hoppas ni har varit bättre att planera era skolarbeten, så ni inte varit i sista stund precis som jag varit idag i alla fall ;)


Nej nu ska jag ta mig ett bad, läsa en god bok och dricka en jäkligt god bärsmoothie som en belöning för jag varit så duktig :D



vi hörs!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback