En liten uppdatering

Har varken haft tid, lust eller ork att blogga. Så därför har jag inte bloggat sen i lördags. Men här kommer en kort uppdatering om vad som hänt =)

Söndag: Vaknade tidigt (typ åtta!) och åkte till ett dop i Kungälv, andra dopet jag är med om i hela mitt liv faktiskt. Är själv inte döpt, men det var en mäktig känsla och entrevlig tillställning :)

Måndag: Idag har jag varit ledig från skolan, hållt på med mitt projektarbete och så. Men en stor del av dagen  har gått åt till att slappa framför tvn tillsammans med världens bästa pojkvän. En mysig dag, behöver ladda upp batterierna nån gång ibland också. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja kandee är underbar <3

2009-10-12 @ 20:29:51
URL: http://twilightdevil.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback