Min väldigt speciella relation till skor

Jag är en riktig "skoholoc", på riktigt! Jag tycker att skor är tiotusen gånger roligare att titta på, klämma på, prova och köpa än kläder. När jag går in i, eller det räcker egentligen om jag bara går förbi, en skoaffär börjar mitt hjärta slå fortare och alla mina sinnen stärks. Jag ser alla fina pastellfärger, känner lukten av läder, hör skoklappret... Jag kan gladeligen spendera flera timmar i en (liten) skoaffär och min högsta dröm är inte att ha en stor garderob utan snarare en stor "skogarderob". Om det gick så skulle alla mina pengar spenderas på skor. Jag lägger märke till skorna första gången jag ser en människa. Och när jag hittade ett par favoritskor på internet blev jag helt förtvivlad när jag råkade stänga ner rutan så att skorna försvann!

Nu har jag i alla fall hittat två par skor som får mitt hjärta att klappa lite extra, skor som jag tror kommer göra mig till en lyckligare, roligare och gladare människa!

Paris SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMParis SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Vilka är snyggast, de svarta eller pastellrosa? Själv tycker jag att båda ser helt otroligt fina ut! Finns att köpa på nelly.com

Kommentarer
Postat av: Madeleine & Marie - IaMia's

Så snygga skor! Synd att man skulle vricka fötterna i dom bara..ingen av oss kan gå i högklackat, tyvärr. :)

Ha det så gott!

2009-10-15 @ 20:39:06
URL: http://ia-mias.blogspot.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback