Smink- och smyckesförvaring

Jag har alltid haft stora problem med hur jag ska förvara mitt smink på ett bra sätt. Först så hade jag det i en byrålåda men det var för jobbigt att lägga ner allt smink efter användning så byrån blev bara stökig. Sen tänkte jag att jag kunde stapla upp allt smink på en hylla, men då blev sminket dammigt.

Men nu har jag hittat en bra lösning!
 

Nämligen fina korgar att ha sitt smink i. Själv har jag tre korgar i en hylla i bokhyllan och det fungerar superbra! Det smink jag använder till vardags har jag dock i badrummet vilket gör det lättåtkommligt.

Korgförvaring är även bra om man har mycket smycken som bara ligger. Köp några fina påsar(se bild nedan) för att undvika att örhängena kommer bort eller att halsbanden trasslar in sig i varandra. Genom att förvara sina smycken i fina påsar i fina korgar ser det väldigt "classy" ut!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag läser inte ens din blogg? Jag blir så himla förbannad när folk tror en massa, när det inte ens stämmer! Jag har inte kopierat från dig och sen får du tro vad du vill. Jag ägnar också mycket tid åt bloggen och inte skulle jag bry mig om någon hade ETT liknade inlägg som mig. Vem bryr sig? Sluta läsa min blogg om du stör dig så mycket på det jag skriver!

2009-10-10 @ 20:10:12
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej! Nej jag hade inte brytt mig om någon annan skrev ett liknande inlägg. Men men nu slutar vi med dessa fjanterier :) Bara onödigt att tjaffsa! Puss&Kram

2009-10-10 @ 21:26:49
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: steffi

hej!
jag undrar vart du har köpt dom här fina korgarna :) svara gärna i ett inlägg

Svar: De är från jysk, köpt för några år sen. kram

2012-11-03 @ 21:28:52





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback