trött, trött, trött

Hej!

det känns som det enda jag skriver här på bloggen är hur trött jag är, förlåt för det men ka inte hjälpa. Skolan tar musten ur mig! Men nu har jag fått höstlov och det känns skönt. Har inte specellt storslagna planer, ska åka till mormor och morfar och sedan fira halloween (såklart :D).

Nu ska jag ta mig en dusch, poppa popkorn och sen ska jag titta på idol :) blir en lugn och skön kväll men känns som att det behövs idag, sov för övrigt från tre till sex förut så jag är rätt nyvaken,

I morgon händer det roliga saker! Jag ska på en slags introduktionskurs till ett evenemang som jag ska delta i på torsdag, ska nämligen stå i ett köpcentrum, i affären Vero Moda, och lägga en make-up på frivilliga för att introdisera oriflames höstnyheter. Ska bli jätteroligt och en riktig heldag!

Men snart blir det Idol, vem håller ni på?
Min favorit är Rabbih, utan tvekan! Dock har betson tippat att han åker ut idag =( men det skulel inte förvåna mig, jag är inte alls bra på att få "samma favorit som alla andra", utan mina favoriter röstas alltid ut bland de första, oavsett vilket program det är!


Min favoritidol!


Vi hörs senare, om jag orkar. Känns som att förskylning och vintersjuka ligger runt hörnet. Om inte annat så ha en fin helg, mina kära läsare! =)






Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

min med :)

2009-10-23 @ 23:56:19
URL: http://floosan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback