Update 2: estelle & thild



Jag har fått möjligheten att testa de nya hudvårdsprodukterna från märket estelle & thild (tack, bindefeldab)

Nu har jag testat dessa två produkter dagligen under cirka fyra veckor. (de föregående delarna hittar du här och här)

Mitt resultat: jag har sett stor förbättrande skillnad efter fyra veckor. Ansiktet har blivit avsettvärt spänstigare och är inte alls lika torr längre. Men den största skillnaden är på kroppen! Framförallt mina ben är så lena och fina, jag tror jag aldrig haft så lena ben - och allt tackvare dessa produkter! Jag är mycket imponerad. Koncistensen är silkeslen och otroligt dryg (jag har inte ens gjort av med hälften av cremen i någon av flaskorna efter fyra veckors daglig användning)

Jag glömde applicera på krämen under två kvällar och huden blev stram och fnasig direkt - så man känner verkligen skillnaden.

 Det känns att man applicerar på rena ingridienser på kroppen som inte innehåller kemikalier och annat konstgjort vilket är ett stort plus! Jag har lätt att få utslag av för mycket parfym eller konstiga produkter men av dessa produkter har hyn bara blivit bättre på alla sätt och vis! Kommer definitivt köpa dessa produkter igen men dock i en parfymfri vari eftersom jag upplevde doften som rätt "unken".
För dig med en hy i behov av återfuktning är dessa produkter definitivt värt pengarna!
Samtliga produkter från Estelle / Thild finns att köpa på KICKS.

Tänk på att hudvårdsprodukter kan ta upp til sex månader innan man ser fulländrat resultat, så ha tålamod!

OBS! Inlägget innehåller reklam. Bara för att en produkt fått ett bra/dåligt omdöme betyder det inte att produkten ska upplevas detsamma när Du använder den!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback