För många bollar i luften

jaha, nu har jag tappat blogglusten igen. Gör det imellanåt men den kommer alltid tillbaka!

Funderar på att bli mer personlig i bloggen, men hur kan man vara det utan en fungerande kamera?
Funderar också på att skaffa en ny design - men då jag inte vet hur man gör så kostar det pengar.
Har så otroligt många bollar i luften nu att bloggen blir det sista jag tänker på när jag kommer hem efter en lång dag.

Och det är lite lustigt detdär med att jag inte har tiden - för på sommarlovet längtade jagefter att börja som vanligt och ha det lite hektiskt. Men nu längtar jag bara efter helgerna - att få sova och titta på tv hela dagarna och nätterna igenom. Antingen har jag för mycket att göra, eller för lite. Verkar som att jag aldrig blir nöjd...


Har ni några bloggtips att delge er av så att jag får inspirationen tillbaka?

Tack ni som kikar in på min blogg varje dag - även när jag inte uppdaterar!




Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback