lite uppdatering

halloj!

Har gått runt/legat i sängen i mjukisbyxor, otvättat hår och sletna tröjor i mer än en vecka nu efter min operation. Men i morgon är det dags att pallra sig tillbaka till skolan igen. I morgon har vi någon slags religionsdag vilket jag faktiskt sett fram emot så det ska bli kul! Har sovmorgon till 11.15 - vadå mjukstart haha.


Tittade föresten på Idol för en stund sedan. Vilka av finalisterna är eran favorit?

Min kvinnliga favorit är
Clara Hagman Foto:TV4

Clara

Och min manliga favorit är
Eddie Razaz Foto:TV4
Eddie


När jag håller på någon i ett speciellt tävlingprogram så åker den alltid ut bland de första - varför?! Har jag så dålig taste? haha.


well well, måste ursäkta för en dålig uppdatering och en numera tråkig blogg. Men med lite tid blir det tyvärr såhär. Men ambitionerna om en bra blogg finns kvar och stora förändringar är påväg att ske! Bara att ha tålamod mina kära läsare!

Kram på er



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback