Sminkvisning av Oriflameprodukter!

halloj!
Igår höll jag i min allra första sminkvisning! Det var skitroligt och det gik jättebra (fick massor av beröm efteråt ;D)

Gästerna var mammas kompisar - kändes skönt att mjukstarta med folk man redan känner.

Allt gick bra och jag sålde en hel del :D


Jag hade dukat upp ett bord med ett urval av Oriflames produkter och nyheter



Ögonskuggorna längst fram var nyheter i katalogen




Och här har vi bland annat nagellack, mascaror, läppstiftprovet och ögonskuggspennor. Allt ovan var det specialpris på i kataogen.


Jag berättade kort om Oriflame, mig själv och om några utvalda produkter. sedan fick man gå runt och lukta, prova, känna och klämma och man bläddrade i katalogerna och jag svarade på frågor och gav råd så gott jag kunde.

Ett mycket vinnande koncept!

Nästa sminkvisning är inplanerat om två-tre veckor.


Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Aida sminkbloggerskan

Först av allt vill gratulera dig! Du har nog valt det bästa namnet till en sminkblogg, Beautyboxen!! Jättefint.



För det andra vill jag gratulera dig för en lyckad sminkvisning!! Hoppas det går jättebra för dig i framtiden!



Fin blogg, här kommer man att kika in! MVH / Aida

2009-09-12 @ 12:38:21
URL: http://kallepook.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback