Första hjälpen för sömnproblem

Hej!
När jag går i skolan så har jag väldigt svårt att sova på nätterna, jag tänker på allt och inget, har svårt att somna in och vaknar flera gånger per natt utan någon till synes anledning alls. Detta har gjort att jag delvis gått runt som i ett töcken, alldeles för trött för att fungera normalt. Men nu har jag hittat det perfekta botemedlet som kanske inte tar bort problemen helt men som i alla fall tar bort en del av problemen.


En tjugominutare på Shaktimattan några gånger i veckan och spruta Body & Mind lavendelspray från Oriflame på kuddar och täcke får en att komma till ro snabbare är snabbt.

Ni har väl förresten inte missat Apriltävlingen där du kan vinna en shaktimatta? Se tävlingen här.


Under hela dagen och kvällen har jag pluggat, pluggat, pluggat(bortsett från att ha sökt ett och annat barnskötarjobb). Och det har givit resultat också. Ett färdigt teckenspråksarbete och ett färdigt idrottsarbete så har plugghögen genast blivit lite mindre. I morgon ska jag till min prkatik igen för att hämta viktiga papper och få chansen att säga hejdå till barnen. På riktigt. Jag var ju, som ni vet, sjuk de sista dagarna under praktiken. Och det har gjort att jag blir ledig från första lektionen i morgon vilket i sin tur gör att jag är helt ledig fram till klockan fem! Men det blir inga hurrarop för det. Måste nämligen vara hemma så mycket som möjligt och... plugga!! Så en liten reservation för att morgondagens uppdatering kan bli rätt så kass säger jag hejdå för ikväll!!

Kommentarer
Postat av: NAth

Fin blogg =)

2010-04-15 @ 16:35:14
URL: http://onlynattan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback