fredagsmys deluxe

Hej!
I flera flera år är det apelsinfestis och schweizermötschoklad från marabou som varit mitt bestående helgsnacks.På senare tid har detbörjat konkurera med popkorn men det är fortfarande en ohotbar förstaplats på mitt helgsnacks. Variation förnöjer förvisso men inte i detta fallet...
Festis och choklad kommer alltid ligga närmast mitt hjärta :)



Nästa vecka kommer bli helt kaotisk med alla skolarbeten som ska vara inlämnade, iom att jag varit sjuk och orkeslös hela denna veckan (och så även idag) ligger jag en vecka efer än vad ja ghade beräknat. Så mycket ledighet i helgen blir det tyvärr inte, får plugga så mycket jag hinner.
I morgon skulle jag och några tjejkompisar bada badtunna och grilla men eftersom jag inte känner för att sitta ute, blöt och kall när jag inte är helt frisk änhoppar jag det. Istället blir det troligtvis blowling i morogn kväll vilket inte heller är helt fel :)

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: ayaah ♥- Sweet 17!

jagvet, man har ingen kraft till något när man är sjuk :(

är du också sjuuk?

KRAAM

2010-04-23 @ 21:49:57
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej! :) har du bra inredningstips så kommentera gärna i min blogg i inlägget "eurostore":) Har nästan nyss flyttat hemifrån så det skulle vara kul:) Tack på förhand!

2010-04-23 @ 22:41:31
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: michelle

Gott! :)

2010-05-02 @ 15:15:21
URL: http://michellepettersson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback