Sjuklingskurerar mig

Halloj!
Har varit sängliggandes hela dagen. Tur som jag haft har dagens första lektion varit inställd. Har nämligen varken råd eller tid att vara borta från skolan mer än vad jag varit denna terminen.

Passade på att kurera mig i hopp om att bli frisk tills i morgon(vilket kommer bli helt omöjligt men jag måste ge mig fan på att gå till skolan iaf) med kalla drycker, milkshakes och smoothies och med ett varmt härligt bad (dock inte samtidigt)



Med tända ljus, badkärlekspulver från Spastugan och nya numret av SOLO har i alla fall själen fått vad den behöver

Psst. har precis fått ett superhemligt pressmeddelande om en viss svensk kändissnygging och mode. Vad det kan handla om får ni se i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja, jag fick också pressmeddelandet : ) Jag har inte gjort någonting för att hamna där.

2010-04-22 @ 14:42:37
URL: http://lindablom.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback