Byxdress o armband

Hej!
här kommer en dagens


Byxdress från Åhlens, armband och ringar från glitter, Guldfynd och Gina. Det lila armbandet från Limit. Skor från Din sko.


Idag har jag haft allra allra sista dagen på hotelljobbet, känns sjukt ksönt. Ka konstatera att hotell inte direkt var någonting för mig. För tungt och för ensamt, kort sagt. Men erfarenheten sitter bra :) I morgon börjar jag mitt tredje jobb inom loppet av en månad - ingen ledighet här inte - detta jobb är på en förskola i Biskopsgården. En utmaning som ger grymma erfarenheter! Där ska jag stanna till november. Önska mig lycka till.




Dont forget!!!
Mina två tävlingar.
klicka här för att få chansen att vinna en ansiktscreme från Stockholmsgruppen, Caroline Winbergs serie.
Klicka här för att få chansen att vinna en skönhetsgoodiebag (tävlingen avslutas på torsdag!!!)
Det enda ni behöver göra att att skriva en kommentar i respektive inlägg.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback