Dagens clothes

hejhej
här slängs det upp en outfit. längesen sen sist. Strax ska jag till en inredningsaffär och köpa upp ett presentkort som jag haft länge och väl. Efter det ska jag direkt till en 70minutare med helkroppsmassage - totally underbart!! Det är det jag firar med att jag klarat av fem veckors jobb med max en dag ledighet i veckan. Nästa vecka går jag in i de normala rutinerna med måndag-fredag (troligtvis). Då är det slut på hotelljobbet och jag kommer därmed börja mitt tredje(!) jobb på en månad. Denna gången är det ett vikariat på en förskola, jag antar att det är schemalagt och förskolor har ju stängt under helgen.


Synd att skorna syns så dåligt. de är svinsnygga.
Iaf, skjorta från gina
oversizedväska från kappahl el lindex (kmr ej ihåg)
jeans h&m
stöveletter från din sko
ringar och armband från glitter och gina

psst. jag älskar rostfärgade ögonskuggor just nu. brännande hett under höstsäsongen. Likaså en biege/brun skjorta.






update: massagen var underbar. har inte ont någonstans nu, alla soänningar är borta.känner mig som en prinsessa :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller så inte :)

kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-12 @ 14:55:06
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback