Dagens småshopping

hej!
Idag har jag gått en tur på shoppingcentret med pojkvännen. Han köpte massor av stickade tröjor till sig - supersnyggt!!!

Själv köpte jag lite småplock "bra att ha grejer" och allmänna impulsköp. Hittande skorna från heaven (men har lagt undan dom och köper dessa imorgon) likaså ett par svarta stupisar från Crocker som jag också köper imorgon.


Coola örhängen från ur & penn


ett sött armband, från H6m barnavdelning. Har du smala handleder så kolla gärna där efter fina smycken :) har du små fötter kan jag även tipsa om skorna. har köpt en del skor från barnavdelningen :)


2 bondeauer (stavning?) från bikbok. snyggt under transparanta tyger utan att bli för avklätt





rosor från ur och penn


enkel tisha från gina.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback