gör din vision board

Hej!
Igår kväll gjorde jag en visionboard. Ett klipp och klistra (i verkligheten eller i paint om man föredrar det)projekt där du hittar bilder som symboliserar grejer i ditt liv som du vill uppnå/uppleva inom typ.. tio år.

Detta är min board


körkort och bil fattar ni vad det står för
Kenza står för att få en framgångsrik blogg samt designa ega kläder och skor
nallarna står för giftemål och usa står för att få utforska hela usa
studenthatten står för universitet och bilden i mitten för träning och god hälsa
Angelica blick står för att ha moderiktiga och snygga outfits
dykaren står för dykarlicens och delfinen för att badamed delfiner.

Den ska jag hänga på något synligt ställe så jag ser den var dag och blir motiverad att uppleva det jag vill uppleva :)

hur ser din vision board ut?


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback