Nytt jobb, nya möjligheter

Hej!
Jag har varit nära at missa dörren och gå in i väggen istället ett tag så denna oplanerade bloggpaus har varit väldigt bra för mig. Med jobb upp till öronen, som ger både psykisk och fysisk utmattning kändes det omöjligt att ha en bra blogg och samtidigt ett privatliv men nuär det ordnat någorlunda i alla fall. Sömn och en stadig frukost är a och o för att orka med vardagens görligheter - tänk på det. Jag sover minst åtta timmar per natt och äter en bamsefrukost varje morgon för att orka.


Började jobba på en förskola i måndags, barnskötare som jag är. Väldigt roligt och väldigt jobbigt stundtals men lärorikt och givande är det i alla fall. Där ska jag vara hela hösten och som en välkomstpresent fick jag en väldigt fin blomma. Väldigt uppskattande och en trevlig tanke :)




psst. nu kommer uppdateringen bli som vanligt igen
psst 2. snart utses vinnarna i goodiebagtävlingen!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback