Bada i choklad

Hej!
Igår tog jag mig ett härligt varmt bad i kylan. Denna gången ett riktigt chokladbad.

Jag använde Candy mountains badpulver som räcker till två bad. Detta badpulver skummar något vilket är härligt. Och det doftar mild choklad i badrummet. Jag var rädd att det skulle vara en sliskig och söt doft, som det gärna är. Men denna var konstigt nog ändå rätt fräsch. Doftade egentligen snarare kako än choklad och en svag doft av vanilj. Och nej, vattnet blev inte brunt som jag trodde från början. faktum är att vattnet förblev ofärgat!
Detta badpulver innehåller B5 som verkar lugnande för kropp och själ.

Alla produkter i candy mountain serien är pH-neutral. Innehåller INTE sodium laureth sulphate, mineral oljor eller silikon oljor, alkalisk tvål eller PEG (polyethylene glycol) emulgeringsmedel.

En produkt värd en riktig chokladälskare. Finns att köpa här,


Kommentarer
Postat av: zandra

den är i från lindex

2010-12-15 @ 14:36:44
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, gud va nice :D

2010-12-15 @ 15:41:29
URL: http://sammels.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback