hudvård

hejhej
ett litet nattinlägg innan jag lägger mig. Imorgon blir det en de ärenden att uträtta.

För ett tag sedan började jag använda endast rosenserien, kontinueligt. Annars har jag växlat med olika rengöringscremer, ansiktsmasker etc. eftersom att rosenserien är så ren och har endast naturliga ingredisenser i måste huden ju ha lättare att ta upp de ämnena än kemiska, det låter iaf logiskt för mig?! Har inte sett så mycket framsteg än men lite, tex att huden är mer spänstig och inte lika torr - och för den delen inte lika oren heller. Rosenserien är ju så mild så den torkar inte ut huden. Ska fortsätta med detta och se om fler förändringar syns! :)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback