Julklappar och avskedspresenter

hejhej!
på min sista dag på jobbet i onsdags fick jag ett gäng julklappar och avskedspresenter med mig hem. Det var en fin tillställning med fika och där jag och en till som skulle sluta samma dag satt i personalrummet medan pedagogerna kom och gick för att umgås och prata. Som sagt, väldigt trevligt. Och ajg har haft underbara arbetskamrater och barnen har också varit hur goa som helst. Men nu har jag min afrikaresa att planera så jag känner mig inte arbetslös riktigt än, det börjar nog kännas i början av februari när jag kommit hem och allt kommit igång. Men det ska ajg inte tänka på nu :D


en julklapp som jag fick av ett barn. Barnet var inte på förskolan den dagen utan kom på besök med sin pappa. Det var en gullig tanke tyckte jag :)


en julklapp jag fick av en fd jobbarkompis som ajg jobbat rätt tätt ihop med

Denna vackra avskedspresent i form av tre ljushållare fick jag av mina kära fd kollegor


lite julkort jag fått från barnen med en julhälsning.

Rätt vemodigt att lämna denna arbetsplats då jag jobbat där varje dag sen augusti. Som vissa vet var det ändå lite problematiskt, men det behöver jag inte gå in på mera nu. Men bortsett från det är jag väldigt ledsen över att lämna det jobbet som i stort sett tagit upp all min tid och lärt mig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Denise

SV; ja han är alldeles för underbar. hade köpt julklappar för över 5000kr :) hehe.. Spännande!

2010-12-26 @ 14:01:49
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: amanda

tack. :) nej jag brukar inte heller julbaka. att stå i köket är egentligen inte riktigt min grej. :P men det var faktiskt kul för omväxlingskull. :)

2010-12-26 @ 16:24:47
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Av: Ja verkligen! :D

2010-12-26 @ 17:21:16
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: mandyz

SV: Tack!! :D

ja, men absolut asså :D

framförallt på kvällarna när det är lite skuggor bakom snötäckta växter o sånt =) det e roligt att fota när det är så mkt snö, men man bör ju akta sig för kondensen....

/mandyz

2010-12-26 @ 21:40:24
URL: http://mandyz.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback