Koleravaccin

hej
tog nyss min sista dos av det drickbara koleravaccinet. Så fruktansvärt äckligt så det är tur jag inte behöver ta det igen.  Det är ett bruspulver som man blandar med den lilla flaskan och dricker upp.

Idag har jag fö planerat massor med praktiska grejer nu under kvällen: vad jag ska ha för hemapotek, viktiga saker som är kvar att göra, packlista, budgetlista, resvägar mm. Känns skönt att läget är lite under kontroll :)

Imorgon ska jag:
hämta ut mitt pass
anmäla mig till svenska ambassaden i Dar Es Salaam
köpa ny resväska
köpa klart hemapotek som vätskeersättning, vattenrengöring etc.


Drickbart koleravaccin.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

re: Drar till USA i augusti :) kram

2010-12-29 @ 20:34:56
URL: http://amandakingen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback