Mellandagens reashopping

Idag köpte jag lite smått. Hittade två jättefina korta boleros som jag köpte i två fina färger, en puderrosa och en plommonlila. Sedan köpte jag även lite smink, ett nagellack och annat bra att ha, samt flaska silikondroppar för håret, i en läcker doft av granatäpple.

Blir säkert mer shopping i veckan om jag känner mig rätt, nya skor skulle inte sitta fel. Såg ett par supersnygga på h&m i biege mocka, ett par nya jeans och lite fler långärmade överdelar vill jag gärna också ha, likaså söta klänningar och, ja... en hel del vid närmare eftertanke.




Kommentarer
Postat av: Julia S

härliga fynd! :D

var faktist första gången jag gjorde testet :)

2010-12-27 @ 23:57:26
URL: http://stromsten.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback