Allt för hemmspat

Som många av er vet är jag en riktig hemmaspajunkie och älskar att bada mysiga skumbad, tvåla in mig med väldoftande duschcremer och använda alla möjliga sorters badbomber, badoljor mm.

Nu har jag fått nys om en webshop som specialierat sig på just dessa produkter. De har allt från doftljus, till kroppsskrubbar, badkonfetti och body butter.

Nu lämnar jag plats för Spastugan att prata för sig själv:

Webbshopen för dig som älskar att skämma bort dig. Här hittar du allt från maffiga badbomber till ljuvligt doftande örtbad och vänliga hudvårdsprodukter. Vi har badsalt, skummande badolja, body lotion och olivtvålar av den allra finaste olivoljan.





Här finns allt du behöver för att ge dig själv en oas i vardagen. Med våra aromatiska produkter väljer du själv om du vill att din stund ska göra dig lugn och avslappnad eller om du vill hitta ny energi och känna dig uppiggad.

Klicka på länken nedan för att besöka denna härliga webshop :)
Spastugan - Må bra-butiken
För bad, dush och kropp



Hädanefter väljer jag att köpa mina spaprodukter från spastuga, testa du med :)

(de har massor med paketerbjudanden inför alla hjärtans dag <3)




Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

åhh vill ha :)

2010-02-11 @ 23:17:00
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Jess

Åh så himla bra blogg du hade med skönhetstippsen åh allt! :)

2010-02-11 @ 23:27:59
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/
Postat av: Martina

snygg blogg!

2010-02-18 @ 18:58:39
URL: http://modemartinas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback